Մոնիթորինգի արդյունքներ
«Շիրակ-ջրմուղկոյուղի» և «Լոռի-ջրմուղկոյուղի» ՓԲԸ-ներում սպառողների սպասարկման որակի ցուցանիշների վերաբերյալ հանձնաժողով ներկայացվող տեղեկատվության հավաստիության ուսումնասիրության վերաբերյալ տեղերանք
«Հայջրմուղկոյուղի» ՓԲԸ-ում սպառողների սպասարկման որակի ցուցանիշների վերաբերյալ հանձնաժողով ներկայացվող տեղեկատվության հավաստիության ուսումնասիրության մասինվերլուծական տեղեկանք
«Երևան Ջուր» ՓԲԸ-ի սպասարկման տարածքում խմելու ջրի սպառման ծավալների մոնիթորինգի անցկացման արդյունքների ամփոփում և վերլուծություն (04.05.2007)
ՀՀ հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի կողմից Երևանի «Ջրմուղ-Կոյուղի» ՓԲԸ-ում 2005թ. հուլիս-օգոստոս ամիսներին իրականացված մոնիթորինգի ընթացքում խմելու ջրի մատակարարմանը ներկայացվող սպասարկման որակի նվազագույն պահանջների ապահովման գործում տեղ գտած թերությունների վերացման միջոցառումների ծրագիր:
ՀՀ հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի աշխատակազմը 2005թ. ապրիլի 4-23-ը «Նոր ակունք» ՓԲԸ-ում անցկացվել է մոնիթորինգ: Արդյունքների վերաբերյալ հաշվետվույթունն ընթերցելու համար սեղմեք այստեղ` հաշվետվություն:
ՀՀ հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի աշխատակազմը, հասարակական կազմակերպությունների մասնակցությամբ, 2005թ. հուլիսի 12-ից օգոստոսի 30-ը Երևանի «Ջրմուղ-Կոյուղի» ՓԲԸ-ում անցկացրել է մոնիթորինգ, կենցաղային կարիքների համար խմելու ջրի մատակարարմանը ներկայացվող սպասարկման որակի նվազագույն պահանջների կատարման վերաբերյալ: Արդյունքների վերաբերյալ հաշվետվությունն ընթերցելու համար սեղմեք այստեղ`հաշվետվություն: